Unicul serviciu pentru solutionarea conflictelor la locul de munca din Romania
Medierea manageriala pe specificul
organizatiilor client – Curs Inhouse
Obiective
- Afla CAND e cel mai bun moment de a rezolva problemele prin Medierea Manageriala.
- Pregateste cel mai bun CONTEXT pentru o intalnire de mediere.
- Foloseste cele 3 SARCINI PRINCIPALE ale managerului ca mediator.
- Negociaza intalniri pentru a PREVENI REPETAREA.
Beneficii
- Managerul in rol de mediator
- Consecintele conflictului - calculeaza costul unui conflict din organizatie
- Tipuri de conflict - manager - angajat, manager proiect - persoana cheie in proiect, director general - echipa de actionari, manager resurse umane - manager departament financiar
- Cand medierea manageriala fuctioneaza
- Cele 3 sarcini ale managerului ca mediator - simple si practice
- Negocierea unei intelegeri
- Demonstratii video - cum sa mediezi ca manager sau ca lider de echipa
- Exercitii practice - cursantilor li se va oferi posibilitatea de a practica metoda medierii, beneficiind de un suport si de feedback permanent.
Modul 1: Conflictul - concept general
Modul 2: Medierea ca si instrument de management, competenta la locul de munca
Modul 3: Medierea Manageriala
Aplicatii
- Medierea conflictelor la locul de munca
- Aptitudini manageriale pentru membrii echipelor
- Prevenirea violentei la locul de munca, unde metoda se foloseste cu succes
- Leadership pentru lideri
- Impactul reducerilor de personal
Pachetul pt cursanti
- Suport de curs pentru Modul 1 Conceptul de Conflict, ce sta la baza conflictului
- Suport de curs pentru Modul 2 Medierea Conflictelor in organizatii
- Suport de curs pentru Modul 3 Medierea Manageriala
- Cartea "Solutionarea Conflictelor", autor Daniel Dana, Ph. D